Portfolio

Italsol
Online marketing, verhuur, reserveringen afhandelen, prijsbeleid, social media, email marketing. Voor een optimale verhuur van de accommodaties aan het Gardameer. www.italsol.com
november 2016 – heden

Buitenplaats Gerner
Online marketing, verhuur, eigenarenafrekeningen, reserveringen afhandelen, prijsbeleid, acties. Om tot een optimale verhuur te realiseren. www.gerner.nl
oktober 2015 – heden

Parc Ganuenta
Ontwikkelen website www.ganuenta.nl en www.parcganuenta.nl, opzetten en implementeren social media kanalen. Bepalen prijsbeleid, het selecteren van touroperators, het schrijven van een marketingactieplan.

Online campagnes voor zowel de verkoop als de verhuur van de villa’s.
januari 2011 – heden

Kaag Resort
Marketing voor verkoop en verhuur voor Kaag Resort: website – social media – prijzen – google campagnes. www.kaagresort.nl
november 2014 – heden

Opzetten Google adwords campagne, aanpassen website, opzetten social media
voorjaar 2013

Eazzis
Online marketing strategie – ontwikkelen nieuwe website, ontwikkelen social media strategie en implementatie, ondersteuning en advies social media, google analytics analyses. www.eazzis.nl
april 2011 – heden

Qurios holiday retreats
Advies met betrekking tot concept en prijsbeleid. www.qurios.nl
najaar 2015

Italsol 
Marketing advies rapport geschreven met aanbevelingen om de verhuur van de appartementen in Moniga del Garda in de toekomst verder te verbeteren. www.italsol.com
mei 2015

Villapark De Hondsrug
Marketing van de verhuur voor Villapark De Hondsrug.
Prijsbeleid, marketingacties, website begeleiding. www.villaparkdehondsrug.nl
oktober 2014 – december 2016

Weekendje Weg/ BungalowS.nl
Interim product owner van de website: www.BungalowS.nl
april 2015 – september 2015

Interim verantwoordelijk voor de vermarkting van de website: www.kerstmarkten.nl
september 2014 – december 2014

Recreatiepark Bloemketerp
Analyse en marketingactieplan 2013
najaar 2012

Vakantiepark Herperduin
Analyse huidige marketingactiviteiten en schrijven online marketingplan, workshop social media.
najaar 2012

Fort Resort Beemster
Social media strategie en implementatie social media. www.facebook.com/fortresortbeemster  en  www.twitter.com/fortbeemster
zomer 2012

Villapark De Weerribben/ Waterpark Belterwiede
Online marketingplan met focus op Social Media strategie en implementatie
september 2012

Groepsaccommodatie Het Rode Erf
Ontwikkeling huisstijl, opzet website www.het-rodeerf.nl, implementeren reserveringssysteem Vaptex, opzetten en onderhouden social media kanalen, aanschrijven touroperators, prijsbeleid bepalen, beeldmateriaal, algehele promotie voor de verhuur van de accommodatie.
juni 2012 – juni 2016

Recreatiepark Tusken de Marren
Marketing actieplan voor de verhuur van de bungalows geschreven.
december 2011

Beach Resort Makkum
Google analytics uitgebreide analyse en instellen funnels.
oktober 2011

Vakantiepark de Berkenhorst
Marketing actieplan voor de verhuur van de bungalows geschreven
juli 2011

Hof van Salland
Analyse en scan van de website www.hofvansalland.nl gemaakt.
juni 2011

 

Advertenties